Velká dodávka 34 Drive-In jednotek pro japonský přístav

10.03.2010

Sdílet:
Share on Twitter Share on Facebook Share on LinkedIn Share by Email
Ke stažení: 

Elektrifikace 17 kontejnerových jeřábů v Japonsku / Investor Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. / V přístavu Hakata použita technologie z Weilu nad Rýnem / Snižování emisí CO2 podporované japonskou vládou.


Weil nad Rýnem, únor 2010. Conductix-Wampfler AG, součást skupiny Conductix-Wampfler - světového lídra ve výrobě systémů pro přenos energie a dat pro pohyblivé spotřebiče - získal velkou zakázku od společnosti Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. z Japonska. Celkem 13 již existujících a 4 nové RTG jeřáby v přístavu Hakata u Fukuoky budou vybaveny technologií Drive-In vyvinutou v Conductix-Wampfler.

3,8 kilometrů napájení

Zakázka elektrifikace dieslových RTG jeřábu je financována v rámci japonského vládního programu na snižováni CO2. „Každý ze 17 jeřábů pro přístav Hakata nyní dostane 2 jednotky Drive-In“, vysvětluje Claus Burger z německého Conductix-Wampfler. To umožní střídání jeřábů v kontejnerových uličkách bez nutnosti otočení o 180°. „Navíc se zde ušetří ocel z důvodu jedné ocelové konstrukce s trolejí mezi kontejnerovými uličkami, která může obsloužit obě uličky vlevo i vpravo.“ dodává Burger. dohromady bude vybaveno 15 bloků. Celková délka “energetických cest“ činí 3,8 km. „K tomu dodává Conductix-Wampfler trolejový systém 0813 s 1000 ampéry a 4 paralelními póly.“, doplňuje Jiro Ogawa z Conductix-Wampfler Singapore & Japan.

V posledním roce Conductix-Wampfler úspěšně ukončil pilotní projekt této perspektivní technologie v čínském Shenzhenu pro 32 kontejnerových uliček. „Zakázka z Japonska nám potvrzuje, že naše řešení šetřící životní prostředí a přírodní zdroje je správnou cestou a že jsou naše inovativní technologie po celém světě pozitivně vnímány.“, říká Daniel Dörflinger CEO Conductix-Wampfler AG.

Smysluplný přínos pro životní prostředí

Odstávky a výpadky v gigantických překládkových systémech v přístavech jsou odjakživa pro majitele lodí a pracovníky terminálů enormní nákladový faktor. Ceny energií také rok od roku stoupají. Přes 50 procent celkové spotřeby energie přístavů způsobují RTG jeřáby, nepostradatelné pro terminály. Mnoho provozovatelů proto hledá vhodné alternativy k napájení těchto typů jeřábů. Se změnou na E-RTGTM nazývající se “Drive-In“ od Conductix-Wampfler odpadá manuální “zastrčení“ sběrače RTG jeřábu do trolejového systému. Místo toho je vozík sběrače při vjezdu jeřábu do kontejnerové uličky automaticky zaveden do vodící koleje a sběrač je tak bezpečně veden v troleji. “Drive-In“ řešení od Conductix-Wampfler šetří čas, energii a zvyšuje efektivitu terminálů a zároveň zabezpečí snížení znečišťování životního prostředí.