Elektrická podvěsná dráha
Reference reportElektrifikovaný jednokolejný systém (EMS) | Automobilový průmysl | Automatizace výroby | IntralogistikaTechnické požadavky
Úprava dveřního dopravníku EMS v důsledku změny uspořádání při montáži
Elektrifikovaný jednokolejnicový systém pro přepravu dveří byl odborně přizpůsoben novému uspořádání při montáži, čímž byl zajištěn racionální a efektivní výrobní proces. Úpravou dopravníku dveří EMS se systém hladce začlenil do aktualizovaného pracovního postupu. Spolehlivý systém 0815 Single FlexLine Conductor Rail zajišťuje nepřetržitý přenos energie, optimální flexibilitu a dlouhodobou provozní efektivitu.
Společnost Conductix-Wampfler poskytla pokročilé řešení napájení energií, které zaručuje plynulý a spolehlivý výkon systému.
- Použité produkty
- Technické informace
- Obecné informace
Použité produkty
Technické informace
Délka | 120 m [ve dvou patrech] |
---|---|
Počet spotřebičů | 200 |
Produkt | trolej program 0815, SingleFlexLine |
Další informace o produktu | Připojovací skříňky pro napájení a signály / Oblouky o poloměru 1 m dodávané ohnuté |
Počet pólů | 6 poles |
Power | 100 A |
Napětí | 400 V |
Další informace | Elektrifikovaný jednokolejný systém úspěšně v provozu od roku 2002 / úprava uspořádání v roce 2012 |
Obecné informace
Země | Francie |
---|---|
Místo | Douai |
Zastoupení | Conductix-Wampfler S.A. [F] |
Provozovatel | CLEMESSY |