Doporučeno
Odstranit soubor
Opravdu chcete odstranit dokument <span id="remove-document-name"></span> z <span id="remove-cart-name"></span>?
Popis apliakce
Třídička zavazadel [dopravník na zavazadla]
Země
Itálie
Misto
Janov
Zastoupení
Conductix-Wampfler GmbH [D]
Provozovatel
ELSAG
Technické požadavky
Napájení dopravníku na zavazadla
Délka systému
136 m
Rychlost
2,6 m/sec
Produkt
IPT®-Rail (Inductive Power Transfer)
Základní funkce systému Rail je v zásadě stejná jako u všech ostatních Inductive Power Transfer systémů. Je však třeba zohlednit některé další, resp. speciální požadavky a aspekty.
Protože v těchto případech se zpravidla jedná o kolejově vedené spotřebiče a komponenty tohoto napájecího systému nemusí být vestavěny v podlaze, je možno použít tzv. E-sběrače. U aplikací s pohyblivými úseky, například výhybkami u elektrických podvěsných drah, lze využít zkušenosti s magnetickými poli k tomu, aby se také tyto dráhy napájely indukčně. Tím se může upustit od řetězových a jiných podobných řešení které se vyznačují mechanickým opotřebením použitých součástí. Tento bezdotykový napájecí systém dokonce umožňuje realizovat bezpečnostní zóny před výhybkami nebo zvedáky tak, aby zde k přenosu energie docházelo pouze tehdy, když se pohyblivý úsek nachází v dané poloze. Samostatné napájení a ovládání bezpečnostní zóny již tedy není nutné.
Komponenty Inductive Power Transfer mohou samozřejmě také nahradit klasické napájecí systémy jako energetické řetězy, troleje či navíjecí bubny. Jedná se zejména o aplikace různých přesuven, transportních zařízení apod., kdy je třeba splnit specifické požadavky zákazníka ( např. vyvarování se elektrického oblouku nebo když je silně omezen přístup pro údržbářské práce apod. ).